Hudfärg

Idag har jag ägnat större delen av dagen utomhus. Eftersom NS jobbade en stund på förmiddagen pysslade jag med lite saker så som jag kände för det. Då det var ett fantastikst solväder som dessutom höll sig på en riktigt fin temperatur så blev det att jag var ute. Började med o fixa lite i trädgården. Tänkte klippa gräset men gav upp när jag inte fick igång gräsklipparen på några försök. Så ist planterade jag lite saker som jag skulle gjort för en vecka sedan. Men eftersom det varit så kallt på senaste kanske det var lika bra att det blivit försenat. Mellan 12 tills en kort stund innan NS kom hem vid ca 14 tiden satt jag i solstolen o lästen en bok. Har därför fått en riktigt fin röd nyans på min hud nu. Men det brukar gå över i brunt rätt snabbt så jag är inte så orolig över det.

Ikväll blev det grillning. O sen lite film. Först såg vi filmen Dead Space bara för att NS o JM ville det. filmen är baserad på spelet med samma namn o handlingen i filmen utspelar sig innan första spelet. (spoiler varning) Det handlar om en grup människor på ett rymdskepp som råkar ta ombord aliens som utplånar dem allesammans. Den är extremt urkass i mitt tycke. Vi gick över till o titta på filmen Shoot em up som var lika kass den. En kille dras in i en historia där han får ta hand om ett främande nyfött barn, samtsigt som alla skjuter på alla helatiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...