Nej jag dog inte av förkylningen...

Jag har bara tröttnat på att uppdatera bloggen som det är just nu. Känne ratt det finns en hel del annat som tar upp min tid ist för o sitta o skriva.

Jag har fått jobba en hel del det sista. Trots min förkylning som sen dessutom gick över till en akut uvi (som håller i sig ännu) Det har ju varit påsk vilket i sin tur lett till mycket hög omsättning i vår butik. Detta ha rlätt till mycket arbete. Det har dessutom inte bara varit jag som varit sjuk utan även 3 till på jobbet. Var av de tre var hemma medans jag jobbade trots min sjukdom. Detta gjorde att min energi o ork låg på rätt låg nivå.

Trots detta blev påsken riktigt bra ur jobbsynpunkt. Fick en hel del information som gör att jag ser ljusare på jobbet än innan.

Pga av min UVI har jag på sista tiden bälgat i min tranbärsdryck. Har ännu int evarit hos någon läkare då jag hoppas det ska gå över av sig självt. O nu ungefär en vecka efter att jag fick det börjar jag känna att det är på bortgång. Men är det inte borta imorgon så blir det ett besök på vårdcentralen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...