schema ändring

Idag lyckades jag med två saker som bara jag kan lyckas med.

Det första var det faktum att jag missat att chefen gjort en schema ändring. Jag är alltså på jobbet prick kl 7 eftersom jag trodde mitt pass började då och att jag glatt skulel få gå hem kl 12. Men fick snart den "trevliga" nyheten av en skadeglad chef att jag började först kl 10. Vi skrattade rätt bra åt mitt tokeri o så fick jag åka hem igen.

Nästa tokeri var ett rätt allvarligt. Jag höll på med en återsändning ute i butiken framme vid kassorna. Där har vi en glasmonter med högvärdiga saker. Jag höll på att plcoka ur grejer ur denna då en kollega behövde akut hjälp. Jag lyckades då glömma nykeln i låset o gå där ifrån. Det var vår DC som sen hittade nykeln. Snacka om att jag skämdes när jag förstod vilken dundertabbe jag lyckats med. Pinsamt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...