Sleten...

Det känns att det är torsdag. Jag är hur trött som helst. Började jobba kl 7 i morse o slutade 17. Skulle egentligen slutat 15. Men jobbade över lite. Dagen i sig har väl inte varit jätte jobbig men det känns i kroppen att jag hela veckan har kört vart annan dag kväll o vart annan dag morgon. Får ingen rutin. Så igår när jag skulle sova tidigt fö ro orka upp idag gick det åt skogen. Låg o tänkt o tänkt i evigheter o kunde inte slappna av. Mest var det jobbet som cirkulerade i skallen men även en del annat som jag inte tänker dela med mig av här.

Jag hoppas iaf att kvällen inte blir allt för ansträngande även om jag hoppas på att jag o NS har tid och ork för en cykeltur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...