1 November

Då var vi inne i November. Tiden går rätt fort när man ser tillbaka men inte när man blickar framåt. Tycker det är lite jobbigt att det "snart" är jul eftersom min ekonomi är på botten. Kommer knappt ha råd att köpa julklappar. Som tur är så får förhoppningsvis Niklas en skaplig lön som det går o köpa lite klappar för till nästa löning. Vill ju helst inte vara ute i sista sekunden o vara den som köper klappar för lönen som trillar in runt den 23 dec.

Har inte den blekaste aning om vad jag ska köpa till folk heller. Måste börja tänka mer seriöst på det så man hittar på nått bra. Vet ju inte vart man ska fira jul i år heller så blir lite spännande o se. Finns en liten sannolikhet att Niklas o jag får fira ensama hemma om det vill sig så att jag jobbar Jul.

Ska bli spännande o se när första snön kommer. Om den dimper ner nu i November elelr bestämmer sig för o vänta till December. När tror du att första snön faller? Jag tror den kommer nån gång i slutet av November.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...