6 veckan

Är nu inne på min 6 vecka med intensiv träning där jag gått till gymmet minst 5 dagar i veckan. Får dock räkna bort den skadeveckan jag hade vecka 43 när jag knappt kunde jobba för att hälsenan strejkade så.

Jag har på dessa "5" veckor tränat 1690 min. Fördelat på 21 pass. Vanligast är fortfarande crosstrainern där jag står en hel del när jag är på gymmet. Sen kommer promenaderna. Kör ju gång i rask takt, precis på gränsen till o springa på löpbandet. Sen på delad tredjeplats kommer styrkepassen och löpningen. Det ligger på samma procent i statistiken. Sen kommer det lite sånna där udda saker som jag bara kör ibland för o inte tröttna på o köra samma grej. Tex Trappmaskin, rodd, cykling m.m.



Kommentarer
Postat av: Linn

Gokväll!

Allt bra :-) ?

2011-11-22 @ 20:45:16
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...