Fullt upp

Igår var det tisdag o fullt upp hela dagen. Började med jobb mellan 7-12. Efter det drog jag mig mot gymmet. Men på parkeringen kunde jag konstatera att jag inte hade nycklarna med mig så jag kommer in på gymmet. Tyvärr betyder det även att husnycklarna inte är med. Efter lite tänkande kunde jag konstatera attd e måste ligga in andra jackan som hängde hemma.

Chansade på o gå till gymmet ändå. Hade tur o kom samtdigt som några andra. Så smet in genom dörren ihop med dem. Gick till receptionen o kolla med Carolin hur jag skulle göra. Hon sa att det bara var o träna på eftersom det enda som hände var att jag försvann i statistiken. Så blev att jag tränade i 1.5 timmar innan jag kunde bege mig hemmåt. då hade ju som tur var Niklas slutat o var även han på väg hem. Fick vänta någon minut utanför dörren innan han dök upp.

Vi bytte om o drog sedan ut till mina föräldrar. Där blev det middag o sen fix med bilen hela kvällen. Turbon såg inte alls fin ut när vi väl fick bort den. Har flugit loss flisor från den. Har jag otur så har de åkt in i motorn o kan orsaka haveri där sen. Vi gjorde rent så mycket det bara gick. Sen hade klockan sprungit iväg så pass att vi var tvugna att åka hem. Kan ju inte vara uppe för sent när Niklas kliver upp redan kl 4 på mornarna. Själv jobbar jag kväll idag o kunde sova lite mer.

Idag ska Niklas ut till verkstaden igen, han bror o pappa ska försöka få ihiop bilen igen. Hoppas det går smärtfritt. Hade problem med o byta bromsskivorna också. Det däck som jag fått punka på i sommras o som en däckverkstad hjälpte mig fixa sitter som berget. Vi lyckades dra av ett verktyg o böja sönder ett annat. Så vi får se om de får bort det idag så de kan byta bromsskivorna och alla däck.


Inte min turbo men impellern på den här turbon är ju skadad. Tänk då att min är tio gånger värre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...