Inside skvaller

När det gäller mitt jobb har det på sista tiden hänt lite spännade saker. Det började i fredags när chefen ringer o berättar lite spännande information. Kan tyvärr itne gå in på vad. Jag gräver lite i saken o fram kommer en hel del.

Kan med facit i hand säga att jag inte är den enda som haft sammarbetssvårigheter med vissa människor. Det har gått lite för långt på vissa fronter nu. Ska med spänning se fram emot vad som händer. Kommer dock blir väldogt missnöjd om det blir så att omförflyttninagrna som kanske kommer ske inte är tillmin fördel. Då kommer det nämligen bli ännu värre på min arbetsplats än det är nu. O då finns det riks att jag blir så trött på det psykiskt att jag säger upp mig utan o ha nått nytt jobb som backup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...