Livet tar upp min tid

har ingen vidare lust o skriva här o därför har det blirvit lite dåligt med uppdatering. När jag väl är hemma ås har jag fullt upp med annat än o skriva.

Det som hänt i veckan är följande:

* Bilen gick igenom besiktning o är nu hemma igen.

* Niklas lekte skogsmulle så polisen ringde honom o undrade om han gått vilse.

* Jobbat under helgen.

* Fortsatt träna på o springa o kommit fram till att jag måste dra ut på det. Klarar inte av o lägga energin på o springa samtidigt som jag vill hålla igång dagligen. Jag tar ut mig fullständigt.


Nu måste jag dra mig mot Eksjö där jag ska hämta upp Niklas. så hinner inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...