Nytt jobb?

Idag när Niklas kom hem från jobbet så hojtar han från duschen att jag ska gå in o kolla en jobbannons som ligger ute på nätet. Det visar sig att de söker en BC i grannstaden på en helt ny butikskedja som ska öppna upp. Så snabbt som attan plockar jag fram mina ansökningspapper o fixar till en snygg ansökan o mejlar iväg. Nu kan man bara vänta på att det ska hända nått där. Var sista ansökningsdagen så hopppas jag inte var för sent ute.

Jobbet jag sökte hos polisen händer det itne mycket med. Ansökningsdelen verkar stå stilla. De flyttade ju fram intervjuerna o så står det fortfarande i rekryteringsinformationen. Så vi får väl se. tycker att det om de var intresserade borde hört av sig vid det här laget. Hoppas ju mest på detta jobbet. Det verkar vara det roligaste.

Sen ringde chefen o gav mig högst intressant info om mitt eget jobb. Kan hända en del framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...