Offentlig person?

Igår på hotellet var en sån där dag när man förstår att folk vet vem man är men man själv vet inte vilka dem är. Allt pga av mitt jobb. Det har alltså både sina fördelar och nackdelar med o jobba i butik o sitta en hel del i kassan. Nu kommer ju jag undan på det viset att vår butik är Lidl och dit går inte vart enda jävel i stan o  handlar utan det är en liten skara människor som är stammisar o andra tittar in då och då.

Men åter till vetskapen om mig som person. Ibland så undrar jag hur mycket främmande folk vet om mig. T.ex. hittar de hit till bloggen? Min blogg har ju ett visst tag varit rätt anonym men jag har börjat dela med mig av mer o mer. Det finns ju till o med en bild någonstanns på bloggen där man ser hur jag ser ut. Så för den med de rätta stalkeregenskaperna så kan man nog hitta mig. Men jag tänker ju främst på meningen "Linda på Lidl Nässjö" Tänk den som googlar på det. Då kommer de ju antagligen hamna dirket på det här inlägget nu framöver. O vips så har jag vart enda kund som fått för sig o leta rätt på mig på nätet direkt in på min blogg.

Nu gör ju inte detta mig något eftersom jag är smart nog o fatta att genom o skriva detta inlägg så ger jag folk alla medel för o hitta min blogg. Dessutom blir det lite tvärt om. Har jag någon läsare som inte träffat mig IRL kan man nu knalla in på Lidl i Nässjö och leta rätt på personen med namnbrikan Linda så voila där har du mig.

Fick även i mitt förra inlägg här på bloggen en förfrågan om min mail. Det var en tjej som önskade komam i kontakt med mig. Så om någon mer vill kontakta mig så har jag en mail som det går o skriva till som är till för just "främlingar". Har en till privat mail sen också men den får man enbart om man visat att man förtjänar den.

Mail: [email protected]



Söker man på Linda Lidl Nässjö i dagsläget o väljer bilder så kommer tex den här bilden upp på 3:dje plats. Texten till bilden handlar om att Lidl säljer chokladägg runt påsk med alkohol i samtdigt som man riktar reklamen mot barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...