Ovanlig helg

idag är starten på en minst sagt ovanlig helg. Det börjar idag med att Niklas åkt iväg på sin julfest i varberg. Den är slut först imorgon på förmiddagen. Dirket därefter åker han vidare till göteborg för o umgås med lite vänner. Han kommer hem först på söndag eftermiddag när jag är på jobbet.

Jag sticker till jobbet strax. Sen jobbar jag fram till 17.15. Så fort jag bara kan ska jag ta mig hem hoppa in i duschen o fixa till mig för o vara tillbaka i Nässjö kl 18.30 senast. Helst redan kl 18.15. Men det känns som en omöjlighet. För då är det nämligen dags för mitt jobbs julbord. Eftersomd etta i år tar plats på stadshotellet finns det även möjlighet o festa efteråt. Det har det varit lite dåligt med tidigare år.

Hela lördagen har jag alltså för mig själv. Blir nog gymmet o en del pyssel här hemma. Beroende på hur sent det blir fredagen så kanske jag är bakis på lördagen.

Söndagen jobbar jag hela dagen så det är först på söndag kvällen jag får träffa Niklas igen. Blir ju lite konstigt o inte ses på så länge. Fick ju knappt se han i morse eftersom jag sov när han klev upp. Han åkte redan kl 05.30 och jag skulle upp först kl 06.30.

Det blir en märklig helg det här.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej, jag skulle vilja komma i kontakt med dig, men kan inte hitta någon mailadress, skulle du kunna maila mig istället? Mvh, Emilia

2011-11-25 @ 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...