Springa 30 min

den 8 November skrev jag ett inlägg om att jag skulel gå efter ett schema för o lära mig springa konstant i 30 minuter utan att  minska på tempot eller vila. Idag gjorde jag det. Fan va glad jag blev. Tur jag inte började jubla. För egentligen är det ju inget häftigt. Men för mig med min historia när det gäller löpning så är detta stort. Rikigt stort. O jag känner mig skit stolt över mig själv. Nu vet jag att jag kan om jag bara vill. Så nu ska jag fortsätta träna o försöka köra fler sånna här pass. Vet att upplägget måste vara det rätt. Kan tex inte köra ett sånt här pass om jag ska köra styrka samma dag för då blir jag helt slut. Tänkt ist se vad som hände rom jag då kör 2x15 med rask promenad emellan. då kanske det blir lagom. Men det märks ju när man väl är där o kan känan hur det känns.

Skönt o ha nått både ett viktmål och ett prestationsmål. Nu är ju nästa mål o kunna höja tempot och sen när våren kommer vara i sån form så jag kan kliva av löpbandet o känna att det går o springa ute i det fria också.
Har en runda som jag ahr som mål att nån gång springa runt. Men eftersom det i dagsläget tar lite över 3 timmar o gå så kommer det målet vara långt fram i tiden om ens någonsin. Men har en reservplan i så fall också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...