Tränat och handlat och hatat Justin Bieber...

Blev nästan 2 och en halv timme på gymmet idag. Körde på för fullt. Till en början var det rikigt segt eftersom jag ahr träningsvärk i låren. Vet inte rikigt var den kommer ifrån men tror att det kanske kan vara trappmaskinen som spökar eftersom det är det enda som är nytt i min rutin. Eller nytt o nytt jag har inte kört den på ett tag men nu har den åkt med tre gånger på raken. Eftersom ajg blev lite segstartad blev det ingen löpning idag. Vilket är lite synd för det är ju det jag vill bli bättre på. Orka med o springa längre än ca 7-10min. Det är vad jag klarar innan det känns som om att jag ska sten dö. Tycker det är märkligt att jag inte ser några framsteg på den biten. Men måste kanske ge det lite längre tid o mer fokus. Undviker ju o springa eftersom jag vet att det inte går så bra.

Stack iväg o handlade dirket efter gymmet för o slippa åka in till stan en gång till o för o slippa handla imorgon efter jobbet. Om bara Niklas kan komma hem nån gång idag så blir det tacos sen ikväll. Men han skulel bli sen var det sista jag hörde.

Har fått stå ut med Justin bieber två gånger idag också. Hans nya julsång kommer plåga sönder mig. Det är svå saker jag har emot den grabben. 1. han låter som en flicka 2. Vi ser för lika ut när jag inte stylat till mig elelr använder smink...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...