Träning vecka 46

Upptäckte nu at tjag glömt o lägag upp träning för vecka 45. Ska se om jag lyckas lista ut hur jag plockar fram en vecka bakåt i tiden.

Eftersom jag antagligen inte kommer hinna med någon träning i helgen (finns inte inplanerat iaf) så tänkte jag redan nu lägag upp hur min träning hittills sett ut under veckan. Eftersom jag inte tränade nått förra helgen så gör det inte något att den visar statistik för de senaste 7 dagarna. Det blir ändå samma resultat.

Som vanligt betyder gång just gång medan löpband betyder att jag sprungit.

 

Det märsk att jag haft träningsvärk eftersom det är så lite styrkepass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...