Vadå blev detta en träningsblogg?

Känns att det mesta jag skriver om det senaste är träningen. Men det beror nog på att jag peppar mig själv genom o skriva om resultaten på bloggen. Att logga min träning dels på bloggen, dels på stegklubben och dels på funbeat ger mig en otrolig motivation till att helatiden prestera bättre. Det har gett resultat också. Just nu är min viktminskning nere på -4,3kg sen jag började träna för o verkligen tappa i vikt i augusti. Det har ju gåt tlite upp o ner med vikten men på sista tiden har det mer rört sig ner än upp. Har passerat en gräns på vågen som jag inte vägt på länge o det känns så skönt. Tre kg (2.8) till o jag är nere på en av mina målvikter.


Så här ser mina stegloggningar ut för tillfället. Denna dagen är ju inte rikigt över så det kommer se annorlunda ut ikväll. Men kan ju inte sitta o uppdatera siffror helatiden.

Tili
Totalt 88938
Minst steg 13895
Mest steg 21734
Snitt steg 17788

Härom dagen tog jag mig över 1 miljon steg sträcket. Så sedan den 4 augusti 2011 när jag började logga mina steg dagligen har jag gått exakt 1 528 570 steg. Det är ju helt sannslöst. Med min steglängd blir det 1055,08 km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...