Vikt uppdatering.

Efter helgens julbord och den uteblivna träningen de senaste tre dagarna ställde jag mig idag på vågen med förhoppningen att det inte skulle vara allt för många kg uppåt den pekade. Döm om min förvåning när jag ist för o ha gått upp har ett nytt botten rekord. Hade sen senaste vägningen gått ner ytterligare 3hg. Så nu är jag bara ett halvt kg från mitt mellan mål. Så sedan starten den 4 augusti har jag nu tappat 5.5kg. Vilket är rikigt bra för o vara mig. Brukar nöjja mig med att vågen går åt andra hållet o sen bryr jag mig inte så mycket mer. Att nu ha kämpat o verkligen fått det o hända saker gör mig rikigt peppad o fortsätta. Ser hur det verkligen kan funka den här gången.

Att då dessutom veta med sig att man ökat i muskelmassa men minskat i fett o vågen ändå går neråt är också ett stort plus. Niklas säger att det syns på mig nu också. Bland annat i huden som blivit fastare på ett sätt den inte varit innan. Själv kan jag se det på mage, ben och överarmar. Fick en chock i torsdags när jag skulle pröva en jeansväst som jag tänkte haft på mig. Denna har tidigare suttit tight o snyggt. Nu hängde den o gick inte ens o använda för det såg bara konstigt ut när den inte satt åt. Med andra ord har min byst blivit mindre. Men det är väl smällar man får ta. Kanske blir boobsen fastare, för förhoppningsvis blir de ju inte slappare bara för att de krymper lite. Det märks ju inte så mycket på BH storlek ännu iaf. Kan ha samam som jag haft inann iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...