Firefox problem?

Tänkte fråga er läsare om ni kunde hjälpa mig med ett problem jag har. Det gäller min webbläsare firefox. Den ahr en tendens till att inte spara cookies m.m vilket gör att varje gång jag ska logga in någonstanns t.ex. facebook så måste jag skriva in användarnamn och lösenord på nytt. Detta blir i längden väldigt irriternade med tanke på att jag är van vid att vara konstant inloggad på alla sidor där jag är medlem o slippa komma ihåg femtioelva olika löseonord och användarnamn. För det är ju mycket smidigare o bocka i rutan "håll mig inloggad" än o varje gång behöva skriva in lösenord.

Så frågan är alltså, hur ordnar jag detta? Hur får jag firefox att fatta att den kan spara informationen till nästa gång?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...