Fri Fredag

Ledig idag från jobbet. Elelr jag har till o med semester. Hade visst lite för mycket dagar insparade o var tvungen o ta ut minst två st innan oktober var slut. Smidigaste sättet för mig att lösa det var att sätta semester på mina två lediga dagar som inte är helg. Missar lite ledig helg på det sättet men ingen inkomst.

Ska iväg till gymmet alldeles strax. Ska möta upp min vän Erika som vill testa på mitt gym o se om det är något för henne. Hoppas hon tycker det är kul för jag vill ha fler vänner o srpinga till gymmet med. Har ju Emma o Niklas som följer med ibland men det blir tyvärr allt för sällan. Ju fler som vill ha sällskap destu bättre är det. Man får ju mer motivation om det är nån som vill ha med en. Så kanske det är nån dag man funderar över o skippa gymmet. Men då kanske ens gympolare drar med en ist.

I o med att jag inte jobbar idag behöver jag i vilket fall som helst röra på mig. Dags o åka så jag hinner i tid.



Gymmet på bilden har ingen anknytning till mitt gym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...