Helvetes jävla piss fanskap!

Som jag nämnt tidigare så fick jag lite ont i foten efter min långa promenad. Tyvärr så gick det inte från ont till mindre ont. Utan från ont till så ont så jag inte kan gå ordentligt längre ont. Det gör efter gårdagens pas spå jobebt svin ont i foten. Den är totalt överasträngd.  Hälsenan knarrar till o med när jag rör på foten så illa är det. Så ska smörja in med lite voltarengel o hoppas att vila hjälper. Men detta är helt emot mina planer. Hade nämligen tänkt hålla igång idag också så jag hela veckan fick fina resultat på träningen. Men ist verkar det som om jag måste ta en stillasittardag för att inte hela nästa vecka ska bli helt förstörd. Foten måste bli bättre tills imorgon annars kommer jag ju inte kunna jobba på morgonen.

Stör mig så grymt på att lite överambition ska förstöra så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...