Lång promenix

Fick för mig att gå en sväng när jag kom hem från gymmet. Vädret var fint o Niklas ringde för o berätta att han skulle fika med en vän o att det kunde ta några timmar.
Tänkte först bara ta den vanliga turen. Bort från hålan ut på landet o till en å som rinner förbi en väg. Där finns en bänk där man kan sätta sig. Men när jag kom fram dit känndes det för kort. Solen sken ju o jag bestämde mig för o gå lite längre. Tänkte gå tills asfalten tog slut innan det blir grusväg. Men när jag kommit så långt så kände jag att det fortfarande inte räkte. Så på ren chansning tänkte jag gå runt hela sjön. Det är en promenad på över 2 timmar. Det visste jag men tänkte att Niklas får väl hämta mig om han tycker att jag är borta för länge om han hinner hem före mig. Så jag gick, gick och åter gick.

Promenaden började kl 13.53 kl 16.28 stod jag innanför dörren igen. Det blev en bra stund jag var ute o rörde mig då. över 20,000 steg blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...