Måndag morgon

Det blir en konstig helg när man är ledig fredag söndag men jobbar lördagen. Var läskigt trött idag o kom inteur sängen för ens kl 6. HAr bara håret kvar o fixa så ska jag dra mig mot jobbet sen. Men vill helst inte lämna huset. Är trött o pga det fryser jag. Att då gå ut i höstkylan är inget som lcokar över huvudtaget. Funderar på o lite snabbt gräva fram en tjock jacka ur garderoben som jag kan dra på mig innan jag går ut.

Lämnar gymväskan hemma idag. Foten är inte bra än. För hoppningsvis så klarar jag av o jobba. Behöver stå ut i två timmar sen kan jag tigga till mig att få sitta stilla i kassan resten av tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...