Moi

Tänker plocka bort de frågor som påminner för mycket om svar jag anget i en tidigare fråglista.




Dag 04 – Vad föredrar jag för mat?
Dag 05 – Vad är kärlek för mig?
Dag 06 – Om det här vore min sista dag
Dag 07 – Vad gör en bra vän?
Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 10 – Bloggar jag läser
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 16 – Första kyssen
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 23 – Mitt hem
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – Detta är syftet med min blogg

Det blev några frågor kvar iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...