Uppehåll

Som det ibland blir så har det igen blivit ett uppehåll i bloggen. Blir så ibland när man har fullt upp med annat. Har i o för sig suttit mycket vid datorn men det har inte blivit bloggande då. Ist är det serier, SCII, betapet, minecraft m.m.

Försöker sälja bilen nu också. Men det är ju bara en massa knasmuppar som hör av sig o bjuder halvapriset. Inte lust o sälja till sånna.

Har även sprungit en del på gymmet på senaste. Har annars varit lite små dött med det ett tag. Tappade motivationen o hade svårt o tajma in gym + jobb då det ofta blev att jag jobbade utan rast. Detta i sin tur gjorde att jag var vrålhungrig när jag väl slutade o inte hade lust o bara köpa nått lätt mellanmål o sen sticka o träna. Då blev det oftare att jag åkte hem. Känns dessutom inte så skoj o gå till gymmet efter jobbet nu när det är bäcksvart ute på kvällarna. Känns konstigt nog som om det är mycket senare än det är då.

Ja ja, har iaf varit där två dagar i sträck nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...