Vad gör en bra vän?

Det som gör att någon är min vän är framförallt att de står ut med mig som vän. Jag är extremt svår att avra vän med. iaf i det långa loppet. För jag är en ensamvarg. Jag har inte riktigt fattat det där med att man måste hålla fast vid sinna vänner o göda vänskapen. Jag glider lätt undan genom o inte hålal kontakt o en dag står man där med så mycket tid emellan senaste kontakten att man bara känner sig pantad om man skulel våga ta kontakt igen.

Jag vill att en bra vän kan lyssna när jag behöver prata, som kan hålla ett förtroende o inte spridavidare det jag berättar till andra. Jag villa tt en bra vän litar på mig och tror på det jag säger. En bra vän hittar på saker med mig och bryr sig om mig. En bra vän förstår mig och ser när jag är nere även om jag håller upp en glad fasad.

En bra vän har jag som tur var flera av...

vänner för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...