Svårt att vakna idag

Det var inte lätt o kliva upp idag. Riktigt segt faktiskt. Blev som så att jag skippade o duscha på morgonen o låg o snooza i en timme ist. Vet inte om det var det smartaste jag kunde göra men just då kändes det som rätt beslut. Är så trött att jag mår illa. Ändå så borde jag ha sovit mist 7 timmar i natt. Antagligen mer. Men har sovit oroligt o vaknat några gånger.

Blir ett segt långpass på jobbet idag. 7.00-16.00. Ett vanligt pass för alla andra men jag brukar inte köra såna eftersom jag även jobbar helg ibland. Direkt efter jobbet ska jag sen iväg o besiktiga bilen. Har haft bil i många år. Men det är först idag som jag ska göra besiktning själv. Alltid annars har någon annan fått köra in bilen eftersom jag har jobbat. Så det ska bli spännande o se hur det går till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...