Tidig morgon

Usch va jag hatar o jobba morgon dagen efter att man varit ledig eller kanske jobbat kväll. Kan inte ställa om mig på det sättet när jag vet att jag dagen efter har sovmorgon igen. Detta gör att jag har svårt o somna. Låg o vred på mig i timmar igår innan jag slocknade. Har därför sovit skit såligt inatt. Hade mega svårt o gå upp o råkade snooza lite för länge. Men har ju alltid extra tid på mig på morgonen så sånt finns med i beräkningen ifa det skulle hända. Känner ju mig själv. Nu är det iaf dags o dra till jobbet.



Kommentarer
Postat av: En sida för terminalglasögon

Såg en himla bra väckarklocka på Breaking News med Filip & Fredrik. Innan man gick och la sig så satte man i en 100 dollarsedel i väckarklockan. Sedan på morgonen om man tryckte ner snooze knappen när väckarklockan ringde så förstördes 100 dollarsedeln.

2011-09-02 @ 16:59:11
URL: http://www.terminalglasogon.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...