Vilodag från gymmet

Idag börjar jag sent vilket innbär att efter jobbet hinner jag inte med gymmet. Jag börjar dock så pass sent så om jag velat hade jag hunnit med gymmet innan jobbet. Men jag väljer ist att ta en vilodag. Finns risk för att det blir vilodag imorgon också men kommer snart till varför.

Har idag tänkt o ge mig ut o gå en sväng i solen ist. Vet bara inte vart jag ska gå. Är trött på o gå samma runda. Funderar på o ge mig på o gå rundan bakkofram. Men samtdigt vet jag att det tar nästan tre timmar o gå o det vet jag inte om jag vill. Hade behövt en kortare runda idag. Kommer antagligen få sitat en hel del i kassan på jobebt så om jag inte rör på mig nu innan jobbet kommer jag inte få mycket steg idag.

Imorgon hoppas jag på mer steg. Niklas jag o Jörgen ska ut i skogen o plcoka svamp. Niklas vill passa på o vandra så det ska han få göra. Eftersom jag itne har koll på hur elelr när de tänkt genomföra detta vet jag inte heller om jag hinner med o sticka till gymmet imorgon.

Kan även informera om att jag samanlagt gått ner 2.6 kg nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...