En vanlig dag hemma hos mig

En vanlig dag hemma hos mig brukar oftast se ut som följer:

04.00-06.00 Kliver upp fixar mig i ordning för jobbet och åker o jobbar

06.00-15.00 Beroende på när jag börjar och när jag slutar så brukar jag jobba mellan dessa tider. Oftast slutar jag dock runt 13 tiden redan.

13.00-17.00 Beroende på om jag slutat jobba brukar den här tiden på dagen ägnas åt gymmet. Slutar jag tidigare är jag också på gymmet en sväng.

15.00-18.00 Hem o fixa nått att äta, matar katten o träffar N. Brukar kolla up p vad han haft för sig, vi äter ihop o sen brukar jag duscha efter jobbet o hmna vid datorn för o checka läget på nätet.

18.00-21.00 Sitter vid datorn elelr tittar på någon av alla serier. Har jag inte varit på gymmet (ovanligt) kan det bli en hemma träning framför serien. Är det fint väder kan det bli en promenad eller sväng med cykeln.

21.00-23.00 Går o lägger mig beroende på hur arbetsdagen ser ut dagen efter. Ibland är jag så trött efter jobb och gym att jag slocknar redan kl 19-20 tiden.

Sen varierar ju detta nått extremt. Ibland är jag i trädgården, hänger med nån polare, klappar katten, läser nån bok, spelar spel eller gör nått annat obetydligt. En dag är ju oftast inte den andra lik även om det känns som att det ser likadant ut jämt.


Kommentarer
Postat av: måns

Wow najs blogg! :)



kolla gärna min blogg http://muuns.blogg.se

2012-04-18 @ 01:41:39
URL: http://muuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...