Jag spricker!

Att åka hem till Mamma o Pappa är aldrig bra när det gäller intaget av mat. Det blri alltid för mycket där eftersom det alltid är så väldigt gott. Påskmaten blev det alldeles för mycket av o nu sitter jag här hemma i tvsoffan o jäser.

Tycker det är ett förbaskat märkligt väder. Det är mer snö nu under påsken än det var under Julen som var. Snöar i skrivandets stund o vädret är inget kul alls. Hade hoppats på att man skulle kunan va ute o röra på sig men jag vill inte sätta min fot där utanför. Blött, kallt o ruggit. Solen lyser ibland men så som det blåser far snön som inte är blöt in precis överallt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...