jobbar helg

För första gången på länge kör jag helpass både lör och sön. Det  var ett tag sen man gjorde det o jag tror det kommer kännas. Dels blir det ovanligt långa dagar o sen är det ingen paus efteråt utan på måndag går jag dirket på o kör igen ända fram till fredag. Kör 9 dagar i sträck just nu. Är på dag 3 av dessa idag. Men ska inte gnälla om det eftersom jag varit ledig så mycket det senaste. Tex tre helger i rad där det även inneburit att jag antingen varit helledig fredagen elelr måndagen också. Det vill säga tredagars ledighet i sträck. Denna veckan började med att måndagen var ledig o sen jobbade jag tisdagen o var ledig onsdagen. Tors var en vanlig dag o fredagen enn rikigt kort en med enbart ett 4 timmars pass. Så det var en rikigt mjukstart inför den här långperioden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...