Rammstein - Haifisch

Älskar hur de blandat rock och lite 80-tals synt. Sen är jag ju lite rammstein hjärntvättad för tillfället eftersom Niklas har en förkärlek till deras skivor i bilen. Här är iaf min senaste favorit. Videon är ju dessutom rätt intressant.

 

 


Träning vecka 8

I o med en hel del knas med jobbet så blev inte träningen som jag hade tänkt den här veckan. Var trött o sliten o pallade inte gymmet också. Blev dock en hel del promenad. Något som ökat mycket det senaste. Hoppas kunna öka det ännu mer genom det fina vårväder som blir bättre o bättre för vart dag som går.

 

 


...







”Fate determines who walks into your life. You decide who you let walk out, who you let stay, and who you refuse to let go.”









Knasig vecka

Denna veckan blir konstig. Niklas o jag kommer gå om varann när det gäller jobb. Detta kommer göra att jag har extremt mycket dötid efter jobbet. En del av detta kommer förhoppningsvis gå till gymmet. Dock blev det inget idag då jag fick huvudvärk sista tre timmarna på jobbet o fick hoppa ansträngningen som ett gympass skulle innebära.
Ist blev det en del småträning här hemma.

Om någon känner för o hitta på nått så kan du ju slänga iväg ett PM på facebook. det är ju där jag är online oftast. Om så bara för några sekunder. http://www.facebook.com/profile.php?id=705318732

Amanda Mair - Sense


Träning vecka 6

Det märks att jag jobbade mer än jag tränade denna veckan. Har dock kunnat klämma in en del promenerande ist för gymmet.




First aid kit - Emmylou


Today

Känns att man jobbat en hel del på senaste. Men nu är det äntligen helg. Kan dock få jobba lite till då jag sagt ifrån att om någon blir sjuk så står jag på stanby bara de ringer under helgen.

Kom hem till en tvärilsk sambo som är förbanad så det svämmar över på mig när det gäller arbetsförmedlingen. Tanten han pratade med där inne först måste ju ha nått fel i huvudet. Hon diktade ihop nån historia som hon skickat vidare till a-kassan som inte alls stämmer med det niklas sagt. Så nu får han inga pengar för den tid han var arbetslös eftersom tantens brev utesluter honom. Då har han ändå varit på fackkontoret inne i stan o dem såg inget problem alls med det han sa.

Ska strax byta kläder o dra mig ut till päronen o lillebror. Johan blir nämligen 22 år gamal idag så det ska firas med lite tårta.


jobb, jobb och jobb

hinner aldrig uppdatera för jag gör inget annat än jobbar just nu. Jag jobabr över, kör extra pass och dubbelpass. Och är jag inte på jobbet så är jag på gymmet. Även om det fått stå i skuggan för allt jobb denna veckan. Men kan glädjande medela att vågen gjorde en botten notering. Har jag tur så passerar jag ett mål imorgon. Har jag otur har det gått uppåt ist.

Träning vecka 5

Ingen styrka den här veckan. Har sattsat på kondisen. har inte känt mig rikigt hundra heller.

 


Scary Scary World


Inte bara mitt jobb

Niklas gick ju o blev arbetslös i början av Januari. Sen dess har han sökt en del jobb. Inte enbart på anonser utan även åkt runt till olika arbetsplatser där han vill jobba, presenterat sig o lämnat in CV. I förrgår var han iväg till Aneby o flängde runt på företag. Där fick han napp. Knappt ett dygn efter att han varit där ringde de o gav honom en provanställning. Så redan idag körde han sitt första arbetspass där och imorgon börjar det på rikigt. Så Nu Har Niklas jobb igen. Iaf för tillfället. Vi får ju se om de vill behålla honom sen.

Själv har jag också haft en jobbintervju idag. Ska bli mycket intressant att följa detta. Kan dock inte säga så mycket om det ännu. Men jag hoppas på det bästa.


Månadens steg Januari

Som jag skrev häromdagen så kommer här Januaris resultat. 297454 steg. Det blir 205.3km med min steglängd.
Januari är alltså den tredje bästa månaden sen jag började logga mina steg. Känns rikigt bra måste jag säga med tanke på att det var först i slutet av månaden som jag verkligen satte fart. Resten av månaden var ju enbart vanlig vardagsmotion.

RSS 2.0