4 år på jobbet

Idag är det exakt 4 år sedan jag började jobba på mitt nuvarande jobb. Har ju varit rätt avigt inställd mot det ett tag. Det har dock blivit bättre sen den där DC:n from hell bytte butik. Aldrig varit med om en så sur o otrevlig människa innan. Det märks så tydligt på arbetet i butiken att det var han som fick personalen att inte kunna jobba ihop för sen han slutade har det blivit helt annorlunda stämning.

Iaf dit jag vill komma är egentligen det att jag sökt en tjänst, dock en intern. Så jag kommer hålla mig inom företaget. Har jag tur så får jag nu komma på intervju. Så det är något jag ser fram emot o låg o tänkte på halva natten igår. Ska bli väldigt skoj om jag lyckas med det jag vill. Då får jag nämligen heltid, en bättre lön o lite förändring i arbetstider. Jag får en del nya arbetsuppgifter o mängder med mer ansvar. Men jag tror det skulle vara skit skoj och något som passar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...