Första träningsdagen sen 1 dec

Idag pallade jag mig iväg till gymmet. Det var inte lätt o få motivation till o gå dit. Formatera mp3:n slängde in en massa riktigt bra musik o drog iväg.
Märktes att jag inte varit där på ett bra tag nu. Hade noll kondis. Stod på crosstrainern i 20 minuter sen var jag helt slut. Jag som brukar klara dubbla. Sen körde jag rikigt raskt tempo på prommenad på bandet i 30 min. Märkte att springa skulle aldrig funka. Blev bara de grejerna. Det måste startas lungt efter den här ledigheten.

Tänkte ta mig dit imorgon igen. Efter jobbet. Tror jag slutade kl 13.15 så då drar jag dirket sen. Hinner kanske slänga i mig nått mellanmål först bara. Hoppas att inte löpbanden är upptagan då så jag kan testspringa dirket efter uppvärmningen. Kör jag nått annat emellan lär ju energin vara väck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...