Sen sist.

På sista tiden har det väl inte hänt så jätte mycket i mitt liv, eller har det de?

* Spelar wordfued som en retard på nicklas htc som väljer att fungera lite som den vill. Typ vart annan minut måste du torka av skärmen eller starta om telefonen då tuchfunktionen ballar ur o tror att du trycker längst ner helatiden. Har du riktig otur står den o bläddrar i evigheter så du får panik stänga av den inann den riger någonstans. Värst är det om det händer precis vid uppstart innan du hinner trycka in pinkod till simkortet. För det enda stället du kan ringa till då är 112. Lite små  jobbigt om man råkar ringa ner dem när man inte menar det.

* Försöker sälja av x antal grejer då vi fått vattenläcka i förrådet o måste tömma det. Det går väl sis så där. Vissa saker hinner man knappt lägga upp på annons innan de är borta. Andra står o dräller för fullt.

* Köpt den nya sängen nu. Det blev en Brimnes från IKEA. Fram över ska vi även köpa till den tillhörande byrån. Men just nu ska pengarna gå till annat.

* Var ute o festade i helgen med Mariana. Vi hamnade på Harrys o gick ner till Sliver. Där mötte vi vår gemensamma chef så det var ju lite märkligt o festa med honom i samma lokal.

* Niklas ska dra iväg på en grabbresa till Ukraina i slutet av Mars o nu är den resan bokad. Själv blir det nog att man försöker dra en sväng till kära vännen B1 den helgen. Flyget går ju från Arlanda så Niklas ska ju till stockholm. Så jag kan ju hänga med o vänta där.

* Niklas har blivit arbetslös, så han letar arbeten för fullt. Arbeförmedlingen går nu under titlen Arbetsförnedringen. Han satt o klagade en hel dag över vilka idioter de är. Jag kan bara hålla med. Niklas måste ställa upp på o sälja hus o flytta vart som helst i sverige om han så bara får ett tillfälligt jobb på nån vecka. Skita fullständigt i mig och att jag har jobb. Det tycker iaf AMS. Helt idiotiskt. De vill alltså att han ska få jobb även om det kanske bara är tillfälligt o äventyra mitt jobb.

Det avr nog det mesta som hänt av värde att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...