Det bara snurrar i huvudet.

Har så mycket tankar. Vet inte vad jag vill eller vad det ska bli av saker o ting. Känner mig kluven o velar hit o dit helatiden.

För lite mer än 1 år sedan satte jag upp en mål som jag ville nå. Dock har omständigheterna lett till att det inte blivit så. Nu står jag här ett år senare o känner mig helt förvirrad. Trodde att jag i dagsläget skulle befina mig i en helt annan position i livet. Trodde att mycket skulle se annorlunda ut. Ist är det bara vanligt, tråkigt och högst förvirrande. Vet inte vart mina tankar och känslor lutar, mycket känns bara fel oavsätt vad jag tänker på.

Försöker avreagera mig genom o träna, men där är det också kluvna tankar. Stanna på mitt gamla gym eller byta. Testar Sportlife i nässjö för fullt nu. Har tills på söndag på mig o hinna testa det jag vill sen måste jag fatta ett beslut. Ska eventuellt idag iväg på ett zumba pass o se om det är nått för mig.

När det gälle rjobbet hoppades jag ju på o få avancer o byta butik. Det ha rblivit uppskutet och sannolikheten att jag får tjänsten är låg. Ist blir jag kvar i det gamla vanliga mönstret.

Hemma går Niklas o jag om varan i o med jobbet o när vi väl ses är vi trötta eller har fullt upp o hiinna med allt annat som behöver göras på fritiden. Jag har ägnat en hel del tid åt trädgården i helgen som var och nu i veckan. Dock syns det inte idag eftersom vi fått ett nytt snötäcke på ca 1cm. Det försvinner nog lika snabbt igen. SKulle ju bli fint till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...