För längesedan...

Ett tag i mitt liv bodde jag i Falköpingstrakterna. Detta har kommit o påverka hela resten av mitt liv då det gjrot att jag ser på saker på andra sätt och dels för att det påverkat mitt liv på flera olika sätt. Än idag så har det en stor betydelse för mig. Dels pga den historia jag har med den trakten o dels för att Niklas kommer därifrån.

Därför blir det alltid lite extra spännande när man upptäcker att besöksloggen visar att någon från falköping hittat till min blogg. Särskilt när det verkar vara många besök under samma dag.

Dessutom fortsätter trenden med att det väller in besökare från syrrans blogg. Tror dock ni blir besvikna. Bondelivet hör till mitt förflutna o skrivs det inte mycket om här idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...