Förslöad

Har inte varit på gymmet sen i lördags o det känns. Är helt förslöad. I söndags kunde jag inte få tummen ur eftersom jag jobbade hela dagen. I Måndags hade jag ingen motivation o kroppen sa ifrån. Idag var jag enbart lat o struntade i det. Något jag kommit på så här i efterhand att jag kommer få äta upp då jag antagligen inte kommer iväg till gymmet imorgon heller. Jobbar kväll o nu för tiden brukar jag va för trött för o orka gymma efter jobbet. Annolikheten att jag åker in en extra gång till stan innan jobbet är dessutom minimal. Kanske blir en promenad dock.
Har förstått det som att det fina vädret kommer gå mot sämmre tider så det kanske inte är den smartaste idén o förlita sig på att kunna gå en sväng. Får ju se hur det blir med det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...