Fredag?!?!

Vet att det är fredag, men för min del känns det typ som tisdag. Beror antagligen på att jag var ledig tisdag och onsdag denna veckan och att gårdagen gick jätte fort. Jobbar imorgon dessutom o kan inte rikigt få in i huvudet att det är lördag.

Är dock väldigt trött o funderar på o gå o sova. Vknade kl 4 i morse när Niklas skulle upp. Min mobil har fått nån form av damp o går inte ladda. Det verkar även som om larmet fått fnatt för även om det stod på 04.00 så var kl 04.17 när niklas stängde av det. Hel konstigt. Kunde inte omna om när jag började fundera över varför det blivit så. Trodde dessutom att det skulle finnas risk för att jag själv försov mig.

Dock blev det inte så. För telefonen ringde kl 07.30. Det var chefen som undra om jag kunde börja så fort som möjligt för det var strul med varuleveransen så det skulel bli kaosartat mycket o göra så fort lastbilen väl kom fram. Så det var bara o palla sig upp ur sängen o sticka iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...