Just nu!

I skrivandets stund sitter jag i Stockholm, hemma hos B1 och har inte så mycket att göra. Väntar på att de ska komma tillbaka från vetrinären dit de fick åka med sin hund som antagligen fått ögoninflamation.
Dagen började tidigt eftersom vi skulle lyckas få Niklas till Arlanda i rätt tid och inte hade den blekaste aning om hur eller när. Men det gick förhållandevis smidigt när vi väl kom iväg. Sist jag hörde nått från honom hade han chekat in och skulle äta ihop med resten av grabbarna.

B1 o jag drog ut på stokholmsgator o gick i butiker tills det blev lunch på pizza hut som inte var nån dirket höjdare. Pizzorna var inget goda o väldigt dyra, personalen fick inte ut några pizzor i tid heller så det länsades snabbare på brickorna än man han få tag på nått som var gott.

Vi drog från city ut till Skärholmen där B1 har lite mer koll på saker o sprang runt där i shoppingcetret ett tag innan hennes gubbe kom o hämtade oss så de kunde åka till vetrinären.

Nu sitte rjag här o försöker fördriva tiden i väntan på dem. Har ingen aning om hur lång tid det kan ta. Inte allt för lång hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...