Ont lite överallt.

Idag har jag hållt igång lite mer än tidigare dagar denna veckan. Blev blandannat lite prommenad. Dock resulterade det i att jag nu ikväll har förbaskat ont i vader och ryggslut. Stod nog lite för mycket på jobbet också. Försöker o stå mer än jag sitter och ibland blir det inte så bra resultat av det. Märker dock inte att jag har ont i ryggen för ens det redan är för sent. Lite över 16k steg står stegräknaren på idag så det är ju skillnad mot måndag o tisdag som inte kom över 10k ens.

I övrigt var det segt på jobbet. Satt mest i kassan som vanligt en onsdag. Är sällan jag jobbar stängning så när jag väl gör det sitte rjag mest o gäspar pga av att jag inte rör mig så mycket. Fick idag igen vara med om min kollegas försbaskade inkompetens. Andra gången på kort tid blir denne anklagad av en kund för o ljuga när förklaringar till kunden ändras och brister i språket gör att det blir missförstånd. Har slutat lägga mig i, tjänar ju inget till att jag gör det. Sist fick jag ett surt avsnäsande att denne visst kan klara sig själv när jag ville hjälpa till o reda ut varför kunden var så förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...