Update på inställningar till Stegis

Fick ju igång stegräknaren. Men vad jag inte tänkte på var att inte bara historiken raderades. Utan alla fabriksinställningar började ju även gälla igen. Detta gjorde att dagen efter blev helt fel när det gäller steg. För dels var det fel vikt på mig, dels fel steglängd men det värsta av allt fel dyngsrytm. Så kl 18 nånting på kvällen fick stegräknaren för sig att det var midnatt o nollade mina steg. När jag upptäckte detta blev det lite besvärligt. Hade rätt dåligt med steg eftersom dagen gått åt till o sitta i kassan på jobbet eftersom det var så mycket folk. Han inte med någon tur till gymmet heller. Det var nog dessutom lika bra eftersom jag dragit på mig en lätt förkylning o kan behöva vila lite för o inte bli sjukare.

Iaf fick jag lära mig o ställa in stegräknaren utifrån o chansa mig fram. Kunde nämligen inte hitta manualen. Men det gick alldeles utmärkt när jag testat en stund. Nu kunde jag även ställa in rätt vikt. Innan har ju stegräknaren ståt tpå min startvikt. Nu har jag ju gått ner nästan 6 kg o måste därför fixa detta i inställningarna. O det är gjort nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...