15. Då tränar jag allra helst

Jag går helt o tränar när jag känner att jag ahr tid och ork. Oftast blir det sent på kvällarna efter jobbet. Eftersom jag slutar 20.15 brukar jag vara på gymmet till 20.30. Sen kör jag på fram tills de stänger kl 22. Brukar gå en stund inann så man slipper höra varningstjuten inför stägningen eller bli försenad o råka starta larmet. Om man startar larmet får man böta 2500kr för att securitas ska komam o stänga av det. Vore ju minst sagt pinsamt o starta larmet också.

Det är skönt o träna på kvällen också för oftast är det rikigt lugnt på gymmet då. Händer till o med att jag är själv. Hatar o va på gymmet när det är så mycket folk att man måste vänta in o få köra de grejer man vill eftersom sakerna är upptagna.

Jag tränar alltså helst sent på kvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...