3 – Mina syskon.

Jag har tre syskon. Av oss fyra är det jag som är äldst.

ES - Min äldsta syster. Fyller 23 i år. Bor tillsammans med sin kille CC i en stad långt ifrån resten av familjen. Hon är extremt intresserad av djur o jobbar på en stor gård.

JS - Min broder. Fyllde då 21 igår. Bor i grannstaden, dock inte med sin tjej EH, som bor i samma stad som jag. Js jobbar med att laga olika saker så som gräsklippare, motorsågar, röjsågar, o när han inte har fullt upp med det traktorer o andra lantbruksmaskiner.

SS - Min yngsta syster. Fyller 20 i år. Bor hemma hos päronen ännu men letar lägenhet som en idiot. Så hon flyttar så fort hon fått tag på en som hon vill ha. Singel. Jobbar på posten i samma stad som min bror bor i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...