J. Scott Campbell

Satt o letade efter ett nytt wallpaper till min dator då jag tröttnat på det gamla. Då snubblade jag över en bild som jag tyckte var rikigt fin. är lite mermaid fanatiker så bestämde mig för att med hjälp av den krumelur signatur som fanns på bilden försöka hitta den som gjort orginalbilden o inte den förstörda wallpaper jag hittat. Tog en stund men till sist så knuda jag njuta av J Scott Campbells underbara bilder. Här kommer bland annat den sjöjungfru jag hittade först men även lite andra godbitar. Är det inte fantastiska bilder så säg???


Lilla sjöjungfrun


Törnrosa


True Blood


Alice i underlandet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...