slappar dag

Sitter framför datorn o knaprar knäckebröd. Jag o min mage har kommit överrens om att den idag ska testa på lite annat än flytande föda o se om vi kommer överrens om att det är ok. Igår blev det inte mycket ätet. Lite kräm, blåbärssoppa o en macka. Det vart allt. Idag ska vi göra lite annorlunda så magen kommer igång igen. Hade för ont igår för o orka kämpa ifa den fick fnatt men idag måste jag klara det.

Mamma ringde o väckte mig kl 9 idag. Hon skulle in till stan med Farmor o hämta upp Morfar på vägen. Farmor skulle handla o Morfar hade fått nått i ögat så han skulle förbi sjukhuset. Hon undra om hon skulle hämta upp mig också eller om jag blivit bättre. Jag sa att jag var bättre men att magen fortfarande kändes som ett stort blåmärke efter allt kräkande. Sen sa jag hejdå o försökte somna om.

Sovandet blev det inte mer av så låg o slö surfa några timmar i sängen innan ajg pallade mig upp. Tog en dusch o nu sitter jag här. Ska röra lite mer på mig idag o se hur kroppen reagerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...