17 – Min favoritresa

Min favoritresa blir ytterligare en sån där intressant historia som är väldigt kort. Till o börja med så har jag knappt varit utanför sveriges gränser. För en tre dagasr tripp genom danmark ner till tyskland i gymnasiet kan väl knappas räknas. Kan inte påstå att jag saknar o åka utomlands för hade jag velat hade jag kunnat dra iväg flera gånger. HAr blivit erbjuden resesällskap till thailand två gånger av olika personer men tackat nej för att jag inte känt för o dra utomlands just då. Kan också ha berott på att jag kansk einte ville resa just med dem.

NS tycker att vi ska resa till färöarna eller Fårskalleön som vi kallar den efter o ha läst att det är typ fårskalle som serveras på menyn där. Jag kan inte rikigt se vitsen med o åka till ett land som inte är nån vidare semesterort o som verkar ha väldigt suspekt matkultur. Dessutom verkar värdet va regningt o det enda som finns o göra där är o vandra runt o kolla på miljön.

Mitt drömresemål däremot är island. Men eftersom jag inte vet om det kommer nån fråga om det så tänker jag inte bre på mer om detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...