19 – Något jag saknar.

Det finns mycket saker jag saknar här i livet.

Jag saknar o ha lite bättre ekonomi. De senaste månaderna med allt var det innbär har tärt på min ekonomi nått enormt. Jag saknar o ha en ekonomi dä rjag inte helatiden måste tänka efter så fort jag spenderar lite pengar.

Jag saknar sommaren. Jag vill kunna vara ute utan o se denna förbaskade snön helatiden.

Jag saknar LL. Jag vill kunan umgås oftare med henne. Jag vill inte att det ska vara ca 30 mil mellan oss. Jag vill kunna hitta på saker spontant o inte bhöva planera i ett halvår innan.

Jag saknar att spela WoW. För det kunde få mig att slippa tänka så mycket på stressen på jobbet. Det fick mig verkligen att koppla av.

Jag saknar personer som jag tappat kontakten med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...