Adventsfint

Dagen blev inte som jag först trodde. Har varit segare än jag trodde. Dessutom kände jga mig aldrig fit nog för o sätta mig i bilen o dra till gymmet. Så det blev faktikst en gymfri dag idag. Något som kommer påverka denna veckas träning rätt mycket med tanke på att jag omöjligt hinenr till gymmet imorgon eftersom jag jobbar hela dagen.

Ist har jag adventpyntat här hemma. Har satt upp lite ljus i ett träd ute och inne har det kommit upp en stjärna eller stake i varje fönster. Ser rikigt mysigt ut överallt. Jätte synd o sitta här hemma själv o ha noll umgänge. Pratade med Niklas förut o han hade enbart trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...