R.I.P Stegis

Idag trodde jag att det var dags o säga hejdå till min stegräknare. På sista tiden har bandet som jag hänger runt halsen blivit lie väl medtaget. Själva spännet har gått sönder (kass plast) så ibland tappar jag stegräknaren eller den lossnar. Så för att inte jag ska tappa den någonstans där jag inte märker det o sen inte hitta den så har jag börjat stoppa in den lite bättre i kläderna.

Idag på gymmet fick jag den brillianta idéen o sätta stegräknaren inannför sportbhn. Det var brilliant ända tills jag efter gympasset upptäcker att stegräknaren har drunknat, i min tuttsvett!!! Det var så där lagom kul. Visste nämligen att jag gjort rikigt bra ifrån mig med stegen idag o var över 20k steg. Tyvärr vet jag inte hur pass mycket över men en bra bit måste det varit. För redan innan gymmet var jag över 10k o på gymmet brukar det bli rätt mycket steg.

Väl hemma plockade jag isär stegräknaren och rengjorde den. Sen hårtorkade jag den o lät den enbart vara. Sen blev det även en batteribyte o nu fungerar den igen. Tyvärr så nollställdes alla steg. Så har noll koll på vad jag kom upp i för antal idag. Tyvärr hade även historiken nollställts så hela denna veckans steg är putts väck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...